İstanbul'dan geçtiği Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta krallar gibi ağırlanan eski Nissan-Renault-Mitsubishi CEO'su Carlos Ghosn'unkaçışından esinlenen meydan okuma oyunu, Japonya'da sosyal medya fenomenine dönüştü.
Japonya'dan sosyal medyaya girenler, Carlos Ghosn’a öykünerek müzik aleti-teçhizatı kutuları ya da karton kutuların içine girenlerin, sıkışık pozisyonlarda içine sığarak üstlerine kapak kapatanların görüntüleriyle karşılaşıyor.
Deneyen deneyene
'Carlos Ghosn meydan okuması' denilen furya, hayrete şayan paylaşımlara sahne oldu.
Kendi kontrbasının torbasına sığmak için binbir yol deneyen bir erkek, manga çizimleri eşliğinde kendi çabasıyla dalga geçerken sonunda başarıya ulaştı.
Bir kadın bu hissi tatmak için eve gelen mobilyaların mukavva kutularına daldı.
Furyaya TV ve radyo programcıları da katılırken, ünlü magazin gazetecisi Masaki Omura, müzik teçhizatı taşınan bir sandığın içinde gayet rahat pozlar verdi.