T24'te yer alan habere göre bu bağlamda personele gönderilen mesajda, "yok, kalmadı, bitti, olmaz tükendi, seçenek yok, yasak, yapabileceğimiz bir şey yok, bizim sorumluluğumuzda değil" gibi olumsuz ifadelerin 'kesinlikle' kullanılmaması istendi.
Personelden yapıcı bir tavır takınarak çözüm üreterek alternatif sunmaları beklendiği belirtildi.
THY Kabin Hizmetleri Başkanlığı tarafından personele gönderilen o mesaj:
01.09.2019 tarihinde yayınlanan kabin ekibi briefing'i ve yolcu karşılama ve uğurlama davranış usulleri duyurumuzda da ifade edildiği gibi;
- THY kabin ekibi kurumsal duruşu
- THY kabin ekibi tavrı ve olumlu cümleleri
olmazsa olmaz hizmet adımları olarak belirlenmiştir.
Hedefimiz yolcularımıza her bir uçuşta aynı standartta ve kalitede hizmet sunmaktır.
'YAPICI BİR TAVIR TAKINARAK ÇÖZÜM ÜRETECEK VE ALTERNATİF SUNACAĞIZ'
Yolcularımıza iyi hizmet sunmanın bir tercih değil, şirketimizin ayakta kalması için olmazsa olmaz şartı olduğunu biliyoruz.
Birlikte "Türk Hava Yolları Kabin Farkı" algısını en üst seviyeye çıkaracağımıza gönülden inanıyoruz. Göstereceğiniz gayret ve verdiğiniz destek için şimdiden teşekkür eder, iyi uçuşlar dileriz."