ABD hükümetini ise, bu kararı 'ordunun hazır beklediğini' söyleyerek cevaplamıştı.
Yaşanan bu 'uzaylı tartışmalarına' ABD'nin en popüler bira markalarından olan Bud Light da dahil oldu.
Resmi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşım yapan şirket, önce 51. Bölge'yi basma işinin 'sponsoru olmadıklarını' yönünde bir açıklamada bulundu.
Ancak, söz konusu paylaşımdan sonra yeni bir açıklama daha yapan şirket, bu sefer "Boşverin, bölgeden çıkan her uzaylıya bedaba Bud Light" ifadelerini kullandı.
Öte yandan Bud Light, '51. Bölge Özel Ürünü' ismiyle, üzerinde uzaylı tasvirleri bulunan yeni bir şişe tasarımı yayınladı.
Bunun üzerine, tasarımı satın alıp alamayacaklarını soran bir sosyal medya kullanıcısına cevap veren şirket, "51 bin retweet gelirse bunu gerçekleştiririz" cevabını paylaştı.
Bud Light tarafından başlatılan bu akım, diğer başka ünlü isimlerin uzaylılar için 'kampanyalarını' ilan etmelerine yol açtı.
ABD'de yemek programları yapan Guy Fieri de, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda "51. bölgedekiler için yeni tarifler üzerinde çalışıyorum. radyoaktif pirzolalar çok güzel görünüyor" ifadelerini kullandı.
Müzisyen Lil Nas X ise, 'Old Town Road' şarkısını yeniden yorumlayarak 51. Bölge'ye uyarladı. Şarkının çizgi klibinde ise Thanos ve Keanu Reeves de yer aldı.
Aktör Danny Trejo da kampanyaya verdiği desteği Twitter hesabından açıkladı.