İtalyan forma tedarikçisi Givova, Venezüella Milli Takımı'na maç için forma yetiştiremeyince çareyi Fransız spor perakendecisi Decathlon'dan aynı renkte yürüyüş tişörtleri satın almakta buldu.
Markanın etiketini kesen Givova, tişörtün üzerine de takımın logosunu ve oyuncuların numaralarını bastırdı. Tedarikçi firma, kendi adını basmayı da ihmal etmedi.
Maçın ardından Venezüellalı oyuncu Tomas Rincon sosyal medyadan duruma tepki gösterdi. Rincon, "Givova, sizden milli formamıza ve ekip üyelerimize saygı bekliyoruz. Bu ayıp" dedi.
DECATHLON: SPONSOR DEĞİLİZ
Decathlon da sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Venezüella futbol takımının sponsoru değiliz" ifadelerine yer verdi.
Decathlon'un çok bilinen markalarından ‘Quechua'ya ait olan ve pek çok renk seçeneği bulunan yürüyüş tişörtleri Avrupa'daki mağazalarda yaklaşık 8 Euro'ya satılıyor.
Maç forma skandalıyla gündeme gelirken, Venezüella da sahadan 2-1 yenik ayrıldı.