"Dizileri, Türkiye'de her 10 kişiden 9'u tüketiyor. Dünyadaki tablomuz ise şu; 400 milyon seyircimiz var. Önce Ortadoğu, Balkanlar ve Türki Cumhuriyetler'den başladı. Ama şimdi Latin Amerika'nın hemen hemen bütün ülkelerinde, Brezilya da dahil olmak üzere, Türk dizisi rüzgarı esiyor ve Türkiye'nin medya sektöründe çok önemli bir ekonomik büyüklüğe ve hatta sürdürülebilir bir ekonomik büyüklüğe ulaştı."
‘ARJANTİN'DE TÜRK DİZİLERİNE BÜYÜK İLGİ VAR'
Telefe/Viacom'un Global İçeriklerden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Dario Turovelzky ise, Arjantinli ve Türk aktörlerin birlikte çalışacakları projeler ve her iki ülkenin müdahil olduğu ortak projeler geliştirdiklerini ifade etti.
‘YAKINDA ARJANTİN'DE VİZYONA GİRECEK BİR FİLM VAR'
Yapılan projelerin sadece dizilerle kalmayacağı söylenen Marka Konferansı'nda, İnce, Yakında Arjantin'de vizyona girecek bir film var. Film 25 Ocak'ta Türkiye'de, Mart'ta da Latin Amerika'da gişeye çıkacak. Bu aslında dizi sektöründe yakaladığımız başarının sinema sektöründe devam etmesinin ümidini ve arzusunu taşıyan bir proje. Orada da aynı Türkiye'de olduğu gibi Meksika, Arjantin, Şili, Brezilya gibi büyük televizyonlarla işbirliği içerisinde yapıyor olacağız. Umarım ikinci basamağı da ilk basamağı attığımız gibi atarız" dedi.
Bergüzar Korel ise "Gerçekten çok heyecanlıyım. Ben konservatuar okudum, tiyatro bölümünü. Sınavlara hazırlanırken böyle bir şey yaşayacağımı hayal bile edemezdim. Bir Türk olarak, orada hepimizin işlerinin, adımızın bu kadar anılması, sevilmesi çok gurur verici, çok mutluyum, heyecanlanıyorum" dedi.