Brand Finance'ın çalışmasına göre Türkiye'nin en değerli markaları şöyle:
- Türk Hava Yolları — Marka Değeri: 2 milyar 42 milyon dolar.
Türk Telekom — Marka Değeri: 1 milyar 907 milyon dolar.Turkcell — Marka Değeri: 1 milyar 841 milyon dolar. Akbank — Marka Değeri: 1 milyar 659 milyon dolar. Garanti Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 584 milyon dolar. Ziraat Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 432 milyon dolar. İş Bankası — Marka Değeri: 1 milyar 334 milyon dolar. Arçelik — Marka Değeri: 1 milyar 238 milyon dolar. Yapı Kredi — Marka Değeri: 937 milyon dolar. Ford Otosan — Marka Değeri: 878 milyon dolar.
Halkbank — Marka Değeri: 757 milyon dolar.Migros — Marka Değeri: 638 milyon dolar. VakıfBank — Marka Değeri: 622 milyon dolar. Ülker Bisküvi — Marka Değeri: 616 milyon dolar. Bim — Marka Değeri: 584 milyon dolar. Bsh — Marka Değeri: 539 milyon dolar. Tofaş — Marka Değeri: 445 milyon dolar. Vestel — Marka Değeri: 441 milyon dolar. Anadolu Efes — Marka Değeri: 402 milyon dolar. Opet — Marka Değeri: 365 milyon dolar.