00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
07:00
6 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
DÜNYA HABERİ
11:10
10 dk
PARANIN HAREKETİ
11:30
7 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABERLER
13:00
4 dk
HABERLER
15:00
4 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
16:00
5 dk
HABERLER
17:30
9 dk
HABERLER
18:00
7 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
18:31
15 dk
HABERLER
19:00
10 dk
HABERLER
07:00
5 dk
HABERLER
09:00
5 dk
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
6 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HABERLER
16:00
6 dk
ARAMIZDAN AYRILANLAR
16:33
5 dk
HABERLER
17:00
15 dk
HABERLER
18:00
11 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Baltık Denizi'nde 1994'te batan Estonya feribotunun rampasına ulaşıldı

© AABaltık Denizi'nde 1994'te batarak 800'den fazla kişinin ölümüne yol açan 'MS Estonia' isimli Estonya feribotuna ait yükleme rampası sudan çıkarıldı.
Baltık Denizi'nde 1994'te batarak 800'den fazla kişinin ölümüne yol açan 'MS Estonia' isimli Estonya feribotuna ait yükleme rampası sudan çıkarıldı. - Sputnik Türkiye, 1920, 26.07.2023
Abone ol
Baltık Denizi'nde 1994'te batarak 800'den fazla kişinin ölümüne yol açan 'MS Estonia' isimli Estonya feribotuna ait yükleme rampası sudan çıkarıldı.
BBC'nin haberine göre, MS Estonia feribotunun denizden çıkarılan yükleme rampası, araştırma yapılması için Paldiski Limanı'na taşınacak.
Baltık Denizi'nde feribotun battığı alandaki çalışmalar, Viking Reach araştırma gemisiyle yürütüldü. Araştırma gemisinde, felaketten kurtulan 137 kişiden 2'si, Ants Madar ve Urban Lambertsson da yer aldı.
6 gün süren rampa çıkarma çalışmalarında, su altı aracı kullanılarak geminin parçaları incelendi.
Feribot, İsveç'ten Estonya'ya giderken 1994'te, dev dalgalar arasında 45 dakikada batmış ve 852 yolcu boğulmuş, 137 yolcu kurtulmuştu.
Feribot kazası hakkında 1997'de, Estonyalı, Fin ve İsveçli uzmanların 230 sayfalık araştırma raporunda kaza nedenine ilişkin, "Pruvanın 56 tonluk büyük giriş-çıkış kapısındaki oynama, 8 metrelik dalga vurduran fırtınanın yoğunluğu ve insan hatası" ifadeleri kaydedilmişti.
Bu rapor, geminin hızla batmasını tam açıklayamadığı gerekçesiyle tatmin edici bulunmamış, kazanın daha önce feribotun giriş çıkış kapısındaki kilitlerde meydana gelen arızadan kaynaklandığını düşünülürken, yapılan bir belgeselde, geminin gövdesinde delik saptanması yeni araştırmaları gündeme getirmişti.
İsveç denizcilik tarihinin en büyük kazalarından 'Estonya feribotu', 2005'te yeniden incelenmeye başlanmıştı.
Titanik enkazını görmek üzere 5 kişiyle yola çıkan ve Atlas Okyanusu'nda kaybolan Titan adlı denizaltı - Sputnik Türkiye, 1920, 29.06.2023
DÜNYA
Titanik yolunda batan tur denizaltısı Titan denizaltısının bazı parçaları karaya çıkarıldı
Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала