https://anlatilaninotesi.com.tr/20210629/scarlett-johansson-guzellik-markasi-kuruyor-1044841253.html
Scarlett Johansson güzellik markası kuruyor
Scarlett Johansson güzellik markası kuruyor
Sputnik Türkiye
Kozmetik ve güzellik alanına yatırım yapan dünyaca ünlü yıldızlara Scarlett Johansson da katıldı. 29.06.2021, Sputnik Türkiye
2021-06-29T10:22+0300
2021-06-29T10:22+0300
2021-08-10T20:18+0300
dünya
haberler
scarlett johansson
abd
kozmetik
güzellik
marka
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/104214/57/1042145744_0:0:3027:1702_1920x0_80_0_0_11b718a0becfeb55d156821089fb3630.jpg
Seyirciyle buluşmak için gün sayan Black Widow (Kara Dul) filmiyle Marvel Evreni'ne veda etmeye hazırlanan Scarlett Johansson kendi markasını kurmaya karar verdi. BAFTA ödülü sahibi Amerikalı oyuncu kozmetik ve güzellik alanına yatırım yapacak.NTV'nin haberine göre, 36 yaşındaki oyuncunun, girişimci olarak ilk adımı ve adı açıklanmayan markasının 2022'nin başlarında piyasaya sürülmesi bekleniyor.Johansson, WWD'ye yaptığı açıklamada çocukluğundan beri güzelliğin dönüştürücü gücünün kendisini büyülediğini söyledi.Johansson "Annem, gençliğimin ilk yıllarından itibaren bana öz bakım için bir tutku aşıladı. Birkaç yıl önce, benim için gerçek bir şey yaratma hedefiyle yaptığım güzellik anlaşmalarından bir adım geri çekildim. Sonuç, güzelliğe temiz ve erişilebilir bir yaklaşım" dedi.Marvel yıldızının güzellik markası; Pattern by Tracee Ellis Ross, Moon Oral Care, Beach House Group ve Florence by Mills'in arkasındaki yatırımcı The Najafi Companies tarafından finanse ediliyor.Endüstri kaynakları, ilk yatırımın 5 milyon ila 10 milyon dolar aralığında olduğunu ve Johansson ile kurucu ortağı Kate Foster'ın sermayeye sürekli erişime sahip olacağını söyledi.Victoria's Secret ve Juicy Couture'un güzellik bölümlerinde liderlik rollerini üstlenen Foster ise şunları "Piyasadaki boşluğu dolduran ve gerçek tüketici ihtiyacına hitap eden bir marka inşa etmekten gurur duyuyoruz. Marka platformumuz farklılaştırılmış, büyüme ve genişleme için çok sayıda piste sahip" dedi.
https://anlatilaninotesi.com.tr/20190104/scarlett-johansson-video-isyani-vakit-kaybi-1036943508.html
abd
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
SON HABERLER
tr_TR
Sputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn.img.anlatilaninotesi.com.tr/img/104214/57/1042145744_33:0:2762:2047_1920x0_80_0_0_82b1c7972be4528d3d1354c51cd048e7.jpgSputnik Türkiye
feedback.tr@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
haberler, scarlett johansson, abd, kozmetik, güzellik, marka
haberler, scarlett johansson, abd, kozmetik, güzellik, marka
Scarlett Johansson güzellik markası kuruyor
10:22 29.06.2021 (güncellendi: 20:18 10.08.2021) Kozmetik ve güzellik alanına yatırım yapan dünyaca ünlü yıldızlara Scarlett Johansson da katıldı.
Seyirciyle buluşmak için gün sayan Black Widow (Kara Dul) filmiyle Marvel Evreni'ne veda etmeye hazırlanan Scarlett Johansson kendi markasını kurmaya karar verdi. BAFTA ödülü sahibi Amerikalı oyuncu kozmetik ve güzellik alanına yatırım yapacak.
NTV'nin haberine göre, 36 yaşındaki oyuncunun, girişimci olarak ilk adımı ve adı açıklanmayan markasının 2022'nin başlarında piyasaya sürülmesi bekleniyor.
Johansson, WWD'ye yaptığı açıklamada çocukluğundan beri güzelliğin dönüştürücü gücünün kendisini büyülediğini söyledi.
Johansson "Annem, gençliğimin ilk yıllarından itibaren bana öz bakım için bir tutku aşıladı. Birkaç yıl önce, benim için gerçek bir şey yaratma hedefiyle yaptığım güzellik anlaşmalarından bir adım geri çekildim. Sonuç, güzelliğe temiz ve erişilebilir bir yaklaşım" dedi.
Marvel yıldızının güzellik markası; Pattern by Tracee Ellis Ross, Moon Oral Care, Beach House Group ve Florence by Mills'in arkasındaki yatırımcı The Najafi Companies tarafından finanse ediliyor.
Endüstri kaynakları, ilk yatırımın 5 milyon ila 10 milyon dolar aralığında olduğunu ve Johansson ile kurucu ortağı Kate Foster'ın sermayeye sürekli erişime sahip olacağını söyledi.
Victoria's Secret ve Juicy Couture'un güzellik bölümlerinde liderlik rollerini üstlenen Foster ise şunları "Piyasadaki boşluğu dolduran ve gerçek tüketici ihtiyacına hitap eden bir marka inşa etmekten gurur duyuyoruz. Marka platformumuz farklılaştırılmış, büyüme ve genişleme için çok sayıda piste sahip" dedi.