00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:35
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:05
115 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
6 dk
HABERLER
17:00
5 dk
HABERLER
18:00
7 dk
HABERLER
11:00
6 dk
HABERLER
12:00
6 dk
TARİHTE BUGÜN
12:11
3 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:29
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:06
114 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
6 dk
HABERLER
18:00
5 dk
TARİHTE BUGÜN
20:30
3 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
 - Sputnik Türkiye, 1920
YAŞAM
Türkiye ve dünyadan ilgi çekici yaşam haberleri, toplumsal olaylar, güncel araştırmalar, fotoğraf ve video galerileri.

Gucci'nin en ucuz ayakkabısı satışta: 12 dolara dijital sneaker

© AFP 2023 / Andreas SOLAROGucci
Gucci - Sputnik Türkiye, 1920, 18.03.2021
Abone ol
İtalyan modaevi Gucci, 12 dolar karşılığında satın alınabilen ancak giyilemeyen, dijital bir spor ayakkabıyı piyasaya sürdü.

Gucci'nin Belarus merkezli artırılmış gerçeklik şirketi Wanna ile ortak 'ürettiği' yeni spor ayakkabısı en ucuz ürünlerinden biri oldu. 

Sadece 12 dolardan satışa çıkan 'Virtual 25' isimli ayakkabının, Gucci'den beklenmeyecek ucuzlukta olmasının sebebi ise ayakkabının fiziksel  olarak değil sadece sanal olarak 'giyilebilmesi'. 

​Alessandro Michele tarafından tasarlanan ayakkabı, Gucci ve Wanna'nın mobil uygulaması üzerinden satın alınıyor ve dijital olarak giyiliyor. 

Gucci'nin bu hamlesi, şirketin son dönemde revaçta olan NFT işine girdiği ya da gireceği yorumlarına da neden oldu. Wanna CEO'su Sergey Arkhangelskiy, bu ürünün NFT eseri olmadığını ancak 5-10 yıl sonra modacıların da bu sektöre girebileceğini söyledi. 

 

 

 

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала