00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
HABERLER
11:00
5 dk
HABERLER
12:00
5 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:35
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:05
115 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
6 dk
HABERLER
17:00
5 dk
HABERLER
18:00
7 dk
HABERLER
11:00
6 dk
HABERLER
12:00
6 dk
TARİHTE BUGÜN
12:11
3 dk
EN ÇOK OKUNAN 5 HABER
12:29
19 dk
HABERLER
13:00
5 dk
HAFTA SONU HALLERI
13:06
114 dk
HABERLER
15:00
5 dk
HABERLER
16:00
5 dk
HABERLER
17:00
6 dk
GÜNDEM DIŞI
Serhat Sarısözen'le Gündem Dışı
17:06
54 dk
HABERLER
Saat başı başlıkları
18:00
1 dk
ÖZEL HABER
Sayıştay raporlarında kara delik: İlçe belediyelerinin beşte dördü yok
19:00
6 dk
TARİHTE BUGÜN
Yeni nesil sizlerin eseri olacaktır
20:30
3 dk
DünBugün
Geri dön
Adana107.4
Adana107.4
Ankara96.2
Antalya104.8
Bursa101.4
Çanakkale107.2
Diyarbakır89.6
Gaziantep104.3
Hatay106.1
İstanbul97.8
İzmir91.0
Kahramanmaraş92.3
Kayseri105.5
Kocaeli90.2
Konya88.6
Malatya106.0
Manisa101.0
Mardin92.2
Ordu99.6
Sakarya90.2
Samsun107.7
Sivas104.2
Şanlıurfa95.3
Trabzon102.4
Van88.0
Dünya haritası - Sputnik Türkiye
DÜNYA
Rusya, ABD, Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere dünyanın dört bir yanından son dakika haberleri, analizler ve özel dosyalar.

Demirören Medya İcra Kurulu Başkanı Soysal: Almanya modeli gibi televizyonları izlemenin bir ücreti olmalı

Televizyon, TV
Televizyon, TV - Sputnik Türkiye
Abone ol
Türkiye'deki geleneksel medyanın dijital dönüşüm gerçekleştiremediğini ve kısır döngüye girdiğini yazan Demirören Medya Holding İcra Kurulu Başkanı, YouTube, Google, Amazon, Twitter, Instagram, Facebook gibi kuruluşları örnek gösterdi, "Bizler ise hâlâ pahalı içerik üretip ücretsiz erişime açarak sektörü her geçen gün aşağıya çekiyoruz" dedi.

Demirören Medya Holding İcra Kurulu Başkanı Mehmet Soysal, Milliyet'teki 'Ve kördüğümlerin çözülmesi…' başlıklı yazısında şu ifadeleri kullandı:

"Ülkemizdeki geleneksel medya dijital dönüşümünü gerçekleştiremedi.

Ve bu yüzden, içinde bulunduğu kısır döngüden kendini kurtaramadı. (…) Medya yönetimi kazandığı paraları sektöre yatırmadı. Sektörü geliştirmedi. Müzikten kazandığı parayla otobüs şirketleri, otel, tekstil, lokanta açan sanatçılarımızın düştüğü durumdan farkımız yok.

İnternet - TV - yayın - Sputnik Türkiye
Netflix, Youtube'u geçti: İnternetin yüzde 15'ini tüketiyor
Mobil şirketleri dahi geleneksel medyanın önüne geçti. Bu durumun hukuki altyapısı hazırlanmalı ve iş çerçevesi sınırlandırılmalı. Youtube, Google, Amazon, Twitter, Instagram, Facebook gibi kuruluşlar geleceğin en güçlü medya kuruluşları olmaya doğru büyük hazırlık yapıyor. Bu konuda önemli medya kuruluşlarını satın alıyorlar. Bizler ise hâlâ pahalı içerik üretip ücretsiz erişime açarak sektörü her geçen gün aşağıya çekiyoruz.

Mehmet Nuri Ersoy - Sputnik Türkiye
Kültür ve Turizm Bakanı Ersoy: 2-3 yılda bir müzeye gidip 'Müze pahalı' diyenler de kusura bakmasın
Küçük bir ekonomik krizde ise ilk akla gelen personel giderlerini kısmak oluyor. Günde 15 lira verip sigara alan, 5 liraya bir bardak çay içen okuyucu 1 lira verip gazete okumuyorsa ortada büyük bir sorun var demektir. Diyoruz ki medyanın tüm aktörleri artık bir araya gelmeli ve sorunlarını konuşup ortak çözümler üretmeli. Maliyetlerini aşağıya çeken ortak platformlar kurmalı. Almanya modeli gibi televizyonları izlemenin bir ücreti olmalı. Televizyon üretimi yapan şirketler kutu satarak toptan yayıncılık yapan platformlarla, mobil şirketleriyle; yapımcı firmalar reklam ve piar ajanslarıyla bir araya gelip ortak çözümler üretilmeli.

(…)"

Haber akışı
0
Tartışmaya katılmak için
giriş yapın ya da kayıt olun
loader
Sohbetler
Заголовок открываемого материала