ŞİRKETİN FATURAYI YORUMU: NORMAL, BENİM O GÜN BAŞKA KAZANCIM OLMUYOR
Cumhuriyet'ten Mehmet Kızmaz, Fransız turistin yaşadıklarının ardından ilk önce 1500 TL’lik faturayı kesen acenteyle konuştu. Şirketten bir kişi 'taşımacılıklarının özel VIP tarzında olduğunu, müşterilerine çift yönlü bir hizmet verdiklerini' belirterek faturayı savundu. Faturayı savunan kişi, havalimanında kendi firmaları gibi 25-30 firmanın daha olduğunu ve tümünde de bu ücretten hizmet verildiğini öne sürdü.
'ARAÇTA YİYECEK VAR, İÇECEK VAR…'
EMNİYET: İLK KEZ BÖYLESİYLE KARŞILAŞTIK
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Turizm Şube Müdürlüğü’nden bir yetkili Fransız turistin Cumhuriyet'e ulaştırdığı faturayı görmek istedi. Yetkili, 'daha önce bu tutarda bir faturayla karşılaşmadıklarını' belirterek Fransız turistin ülkesine dönmeden mağduriyetini gidermek için çalışmaya başladıklarını bildirdi.